Jdi na obsah Jdi na menu
 

SM systém

sm-system.png

stabilizace - mobilizace pohybového systému

– originální metoda MUDr. Smíška, jak léčit poruchy páteře, ale hlavně, jak jim předcházet.
– nabízí vrátit svaly do harmonie a funkce a vrací postavu do vzpřímené pozice.

Cvičí se s dlouhým elastickým lanem, které umožňuje rozsáhlý pohyb končetin proti malé postupně rostoucí síle, která aktivuje svalové spirály.
Využití – indikace: výhřez ploténky, skolióza, bolesti ve všech částech páteře, prevence a léčba poruch velkých kloubů, kompenzace sedavého zaměstnání, jednostranného zatížení, jako rozcvička před rekreačním sportem, pro štíhlou postavu, pro odstranění stresu, pro dobrou náladu, pro radost z pohybu

Cvičitelky: PhDr. Gabriela Firstová, Bc. Kateřina Kozlová


 

Pilates

pilates.jpg

◾vytváří harmonii těla a mysli, koordinuje dýchání s pohyby
◾zlepšuje flexibilitu, rovnováhu a koordinaci pohybů
◾zvyšuje svalovou sílu a vytrvalost, zpevňuje a zároveň protahuje tělo, dlouhé a štíhlé svaly
◾zlepšuje držení těla, odstraňuje svalové dysbalance, redukuje chronickou únavu
◾odstraňuje stres, všechny pohyby vycházejí ze středu těla

Cvičitelka: Bc. Žaneta Zapletalová


 

Jogalates

jogalates.jpg

Jogalates neboli Jóga & Pilates propojuje silovější cvičení Pilates s pozicemi a principy Jógy. Vzniká tak zdravé a bezpečné cvičení, vhodné zejména jako prevence civilizačních bolestí páteře, vyrovnávající svalové dysbalance vzniklé jednostranným přetěžováním.

Cvičitelka: Bc. Žaneta Zapletalová a Monika Gemmell


 

Kruhový trénink

kruhovy-trenink-1.png

Kruhový trénink je krátké, intenzivní a velice efektivní a motivující cvičení, které vás rychle dostane do formy!!!

Hlavní výhody kruhového tréninku:
– určen pro muže i pro ženy
– časově nenáročné cvičení(45-60min)
– jednoduché cviky – jednotlivé cviky zvládne opravdu každý
– zábavná forma – na každém stanovišti cvičíte s jiným náčiním
– motivující cvičení – na každý cvik máte jen 30-40 vt., proto se snažíte vyvinout maximální úsilí a trenér vám k tomu ještě pomůže
– posílení svalů + zlepšení vitální kapacity plic
– variabilní cvičení – cviky se každý trénink trochu obměňují

Trenér: Bc. Tomáš First


 

Tai-chi chuan (pro děti i dospělé)

tai-chi-chuan.png

Tradiční čínské bojové umění, které kombinuje přesné pohyby těla s využitím energie Jin & Jang.
Pravidelné cvičení pomáhá udržet zdraví, zlepšuje fyzickou i psychickou kondici.
Cvičení je vhodné pro věkové kategorie od studentů po seniory.
Cvičí se ve volném pohodlném oblečení a v měkké obuvi pro dobrou stabilitu.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


 

Zdravotní cvičení pro děti

zdravotni-cviceni-pro-deti.png

Cvičení je určeno pro děti s problémy pohybového aparátu – s vadným držením těla, se skoliotickým držením těla, kulatými zády, problémy s klenbou nožní. Dochází k rozvíjení výkonnosti oběhového a dýchacího systému, svalové síly, svalové vytrvalosti, ohebnosti. Jsou využívány pohybové hry, cvičení s různým náčiním.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


 

Cvičení pro těhotné

cviceni-pro-tehotne.jpg

Cvičení bývá velmi přínosné v běžném životě. Zvláště pak v těhotenství může pomoci od různých potíží, jako jsou bolesti zad, bolesti kyčlí, otoky končetin a také napomůže správnému držení těla, které je zejména v těhotenství velmi důležité. V neposlední řadě těhotenské cvičení složí jako výborná příprava na porod - odbourává stres, a zabraňuje vzniku těhotenské cukrovky.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


 

Rekondiční stoly Shapemaster

rekondicni-stoly-shapemaster.jpg

Vytvarujte svoji postavu k dokonalosti, zbavte se nevzhledných tukových polštářků a odstraňte celulitidu pomocí 7 rekondičních stolů Shapemaster řízených počítačem.

Cvičení je vhodné pro ty, kteří:
◾chtějí zpevnit a zeštíhlit svou postavu v krátkém čase
◾chtějí zlepšit si svůj zdravotní stav
◾chtějí odstranit celulitidu
◾mají potíže s artritidou (klouby budou pohyblivější a svaly se posílí)
◾při bolestech v zádech (krční a bederní páteř)
◾pro astmatičky, při poruchách srdce a krevního oběhu, při křečových žilách, vodnatosti
◾mají potíže s nadváhou

Cvičitelka: PhDr. Gabriela Firstová


 

Dance4mom

dance4mam.png

Dance4mom je fitness program, který umožňuje maminkám návrat do formy, ve které byly před porodem. Celé cvičení máte miminko u sebe.

Cvičitelka: Kristýna Horáková


 

Cvičení pro maminky s dětmi

img-20180611-wa0007.jpg

Lekci jsem zaměřila výhradně pro maminky které se po porodu chtějí dostat do kondice. Chcete cvičit, ale nemáte hlídání? Tyto lekce jsou přesně stvořeny pro vás. Cvičení probíhá za přítomnosti vaší ratolesti pod dohledem osobního trenéra – fitness instruktora. Děti také využijeme jako zátěž při posilování. Pokud děti nezapojíme v určitém cviku, nebo je cvičení nebude bavit, mohou si vedle své maminky hrát (doporučuji vzít oblíbenou hračku). Při lekcích půjde hlavně o zábavu, být v přátelském kolektivu a dostat své tělo postupně opět do kondice. Popis lekce: Úvodní zahřátí, posilování a protahování jak s dítětem tak cvičebními pomůckami. Použijeme velké míče, overbally aj. Speciálně se zaměříme na core cviky (břicho). Závěrem strečink – uvolnění. Vhodné pro: Ze zdravotních důvodů nezačínat dříve než po šestinedělí. (v ideálním případě se poraďte se svým lékařem) Děti do cca 3 let. Nebojte, pokud máte starší a tím samozřejmě těžší dítě (př. kolem 2-3 roku) bude vždy připravena druhá varianta cviku, aby se dal zvládnout :-) Lekci vede akreditovaný MŠMT lektor. osobní trenér – fitness instruktor. 

Cvičitelka: Petra Kurková


 

Formování těla (Bodyform)

img-20180611-wa0007.jpg

Lekce začíná zahřátím v rychlejším tempu (cardio), pro nastartování metabolismu ke spalování, žádné složité choreografie se však nemusíte obávat.
   Následuje posilování problémových partií těla, jako jsou boky, břicho, nohy, paže s vlastní váhou těla, občas s využitím pomůcek ve formě gumiček, balonu, činek, atd. Budeme tělo pěkně tvarovat a také redukovat podkožní tuk.
   Zakončeno řádným strečinkem.
   Lekce se budou měnit, jelikož tělo si rychle zvyká na stejnou zátěž a přestává poté reagovat.
   Celé cvičení je za doprovodu hudby ve středně rychlém tempu.

 

Cvičitelka: Petra Kurková


 

FIT & OVER BALL

img-20180611-wa0007.jpg

   Lekce začíná aerobním zahřátím (rychlé tempo, při kterém spalujeme tuk) na velkém míči, cca 20-25min. s občasným využitím overballu.
   Pokračujeme posilováním s velkým a malým míčem, vše je zakončeno řádným strečinkem.
   Balony jsou výborné pro zlepšení rovnováhy, s tímto cvičením se Vám podaří dokonale protáhnout tělo, ale také vytvarovat problémové partie.
   Velký i malý míč je výborný nástroj jak pro posílení, tak pro rehabilitaci. Cvičení na balonu s posilováním patří mezi aerobní hodiny, při kterých se maximálně šetří kloubní systém našeho těla.
   Kromě zábavy se při lekci FIT & OVER BALL, také řádně zapotíte!!

 

Cvičitelka: Petra Kurková

 


Moderní kalanetika

img-20180611-wa0007.jpg

Moderní Kalanetika se řadí do kategorie cvičení BODY & MIND

charakteristika: relaxační, protahovací a lehce posilovací cvičení

Kalanetika (Callatetics Method of Exercise)

Kalanetika je velmi účinné posilovací cvičení, které slouží zejména k tvarování problematických partií těla. Na základě dlouhodobých zkušeností a výzkumů se v poslední době dospělo k nové formě tohoto typu cvičení, která co nejúčinněji a bezpečně využívá principů kalanetiky. Principy původní kalanetiky zůstávají stejné, ale v souladu s posledními výzkumy a moderními trendy, které daleko větší důraz než dříve, kladou na zdraví, se některé přístupy pozměnily.

Co je nového? Největší změna je v tom, že se klade velký důraz na stabilizaci trupu, neutrální polohu páteře a pánve a zcela se z původní kalanetiky vynechávají cviky, které by mohly u některých osob způsobit zranění. K původní sestavě paní Callan Pinckneyové, která se zaměřila výhradně na „ožehavé partie“ střední a spodní části těla, se zařazují cviky, které zpevňují horní část těla, to je: prsní a zádové svaly, svaly horních končetin a šíjové svaly. Namísto původního cvičení u tyče nebo židle se nabízí řada cviků se stejným účinkem a bez těchto pomůcek.

Vhodné pro:

Kalanetiku, tak jako každé jiné cvičením může cvičit kdokoli, kdo splňuje zdravotní podmínky. To znamená, že pokud má adept zdravotní problémy, před cvičením by se měl poradit s lékařem. Totéž platí o těhotných ženách.

Cvičitelka: Petra Kurková