Jdi na obsah Jdi na menu
 

SM systém

sm-system.png

stabilizace - mobilizace pohybového systému

– originální metoda MUDr. Smíška, jak léčit poruchy páteře, ale hlavně, jak jim předcházet.
– nabízí vrátit svaly do harmonie a funkce a vrací postavu do vzpřímené pozice.

Cvičí se s dlouhým elastickým lanem, které umožňuje rozsáhlý pohyb končetin proti malé postupně rostoucí síle, která aktivuje svalové spirály.
Využití – indikace: výhřez ploténky, skolióza, bolesti ve všech částech páteře, prevence a léčba poruch velkých kloubů, kompenzace sedavého zaměstnání, jednostranného zatížení, jako rozcvička před rekreačním sportem, pro štíhlou postavu, pro odstranění stresu, pro dobrou náladu, pro radost z pohybu

Cvičitelka: PhDr. Gabriela Firstová


Pilates

pilates.jpg

◾vytváří harmonii těla a mysli, koordinuje dýchání s pohyby
◾zlepšuje flexibilitu, rovnováhu a koordinaci pohybů
◾zvyšuje svalovou sílu a vytrvalost, zpevňuje a zároveň protahuje tělo, dlouhé a štíhlé svaly
◾zlepšuje držení těla, odstraňuje svalové dysbalance, redukuje chronickou únavu
◾odstraňuje stres, všechny pohyby vycházejí ze středu těla

Cvičitelka: Bc. Žaneta Zapletalová


Jogalates

jogalates.jpg

Jogalates neboli Jóga & Pilates propojuje silovější cvičení Pilates s pozicemi a principy Jógy. Vzniká tak zdravé a bezpečné cvičení, vhodné zejména jako prevence civilizačních bolestí páteře, vyrovnávající svalové dysbalance vzniklé jednostranným přetěžováním.

Cvičitelka: Bc. Žaneta Zapletalová


Kruhový trénink

kruhovy-trenink-1.png

Kruhový trénink je krátké, intenzivní a velice efektivní a motivující cvičení, které vás rychle dostane do formy!!!

Hlavní výhody kruhového tréninku:
– určen pro muže i pro ženy
– časově nenáročné cvičení(45-60min)
– jednoduché cviky – jednotlivé cviky zvládne opravdu každý
– zábavná forma – na každém stanovišti cvičíte s jiným náčiním
– motivující cvičení – na každý cvik máte jen 30-40 vt., proto se snažíte vyvinout maximální úsilí a trenér vám k tomu ještě pomůže
– posílení svalů + zlepšení vitální kapacity plic
– variabilní cvičení – cviky se každý trénink trochu obměňují

Trenér: Bc. Tomáš First


Tai-chi chuan (pro děti i dospělé)

tai-chi-chuan.png

Tradiční čínské bojové umění, které kombinuje přesné pohyby těla s využitím energie Jin & Jang.
Pravidelné cvičení pomáhá udržet zdraví, zlepšuje fyzickou i psychickou kondici.
Cvičení je vhodné pro věkové kategorie od studentů po seniory.
Cvičí se ve volném pohodlném oblečení a v měkké obuvi pro dobrou stabilitu.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


Zdravotní cvičení pro děti

zdravotni-cviceni-pro-deti.png

Cvičení je určeno pro děti s problémy pohybového aparátu – s vadným držením těla, se skoliotickým držením těla, kulatými zády, problémy s klenbou nožní. Dochází k rozvíjení výkonnosti oběhového a dýchacího systému, svalové síly, svalové vytrvalosti, ohebnosti. Jsou využívány pohybové hry, cvičení s různým náčiním.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


Cvičení pro těhotné

cviceni-pro-tehotne.jpg

Cvičení bývá velmi přínosné v běžném životě. Zvláště pak v těhotenství může pomoci od různých potíží, jako jsou bolesti zad, bolesti kyčlí, otoky končetin a také napomůže správnému držení těla, které je zejména v těhotenství velmi důležité. V neposlední řadě těhotenské cvičení složí jako výborná příprava na porod - odbourává stres, a zabraňuje vzniku těhotenské cukrovky.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


Rekondiční stoly Shapemaster

rekondicni-stoly-shapemaster.jpg

Vytvarujte svoji postavu k dokonalosti, zbavte se nevzhledných tukových polštářků a odstraňte celulitidu pomocí 7 rekondičních stolů Shapemaster řízených počítačem.

Cvičení je vhodné pro ty, kteří:
◾chtějí zpevnit a zeštíhlit svou postavu v krátkém čase
◾chtějí zlepšit si svůj zdravotní stav
◾chtějí odstranit celulitidu
◾mají potíže s artritidou (klouby budou pohyblivější a svaly se posílí)
◾při bolestech v zádech (krční a bederní páteř)
◾pro astmatičky, při poruchách srdce a krevního oběhu, při křečových žilách, vodnatosti
◾mají potíže s nadváhou

Cvičitelka: PhDr. Gabriela Firstová


Jógové hraní

jogove-hrani.jpg

Jóga dětem dává lepší pohyblivost, držení těla, pružnost, zlepšuje koordinaci, přináší vnitřní klid koncentraci a relaxaci. Učí vnímat vlastní dech a pracovat s ním.

v nesoutěživém prostředí
smějeme se, zpíváme, radujeme se, hrajeme si a relaxujeme.

Cvičitelka: Vendula Veselá


Dance4mom

dance4mam.png

Dance4mom je fitness program, který umožňuje maminkám návrat do formy, ve které byly před porodem. Celé cvičení máte miminko u sebe.

Cvičitelka: Kristýna Horáková