Jdi na obsah Jdi na menu
 

SM systém

sm-system.png

stabilizace - mobilizace pohybového systému

– originální metoda MUDr. Smíška, jak léčit poruchy páteře, ale hlavně, jak jim předcházet.
– nabízí vrátit svaly do harmonie a funkce a vrací postavu do vzpřímené pozice.

Cvičí se s dlouhým elastickým lanem, které umožňuje rozsáhlý pohyb končetin proti malé postupně rostoucí síle, která aktivuje svalové spirály.
Využití – indikace: výhřez ploténky, skolióza, bolesti ve všech částech páteře, prevence a léčba poruch velkých kloubů, kompenzace sedavého zaměstnání, jednostranného zatížení, jako rozcvička před rekreačním sportem, pro štíhlou postavu, pro odstranění stresu, pro dobrou náladu, pro radost z pohybu

Cvičitelky: PhDr. Gabriela Firstová, Bc. Kateřina Kozlová


 

 

Kruhový trénink

kruhovy-trenink-1.png

Kruhový trénink je krátké, intenzivní a velice efektivní a motivující cvičení, které vás rychle dostane do formy!!!

Hlavní výhody kruhového tréninku:
– určen pro muže i pro ženy
– časově nenáročné cvičení(45-60min)
– jednoduché cviky – jednotlivé cviky zvládne opravdu každý
– zábavná forma – na každém stanovišti cvičíte s jiným náčiním
– motivující cvičení – na každý cvik máte jen 30-40 vt., proto se snažíte vyvinout maximální úsilí a trenér vám k tomu ještě pomůže
– posílení svalů + zlepšení vitální kapacity plic
– variabilní cvičení – cviky se každý trénink trochu obměňují

Trenér: Bc. Tomáš First


 

Tai-chi chuan (pro děti i dospělé)

tai-chi-chuan.png

Tradiční čínské bojové umění, které kombinuje přesné pohyby těla s využitím energie Jin & Jang.
Pravidelné cvičení pomáhá udržet zdraví, zlepšuje fyzickou i psychickou kondici.
Cvičení je vhodné pro věkové kategorie od studentů po seniory.
Cvičí se ve volném pohodlném oblečení a v měkké obuvi pro dobrou stabilitu.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


 

Zdravotní cvičení pro děti

zdravotni-cviceni-pro-deti.png

Cvičení je určeno pro děti s problémy pohybového aparátu – s vadným držením těla, se skoliotickým držením těla, kulatými zády, problémy s klenbou nožní. Dochází k rozvíjení výkonnosti oběhového a dýchacího systému, svalové síly, svalové vytrvalosti, ohebnosti. Jsou využívány pohybové hry, cvičení s různým náčiním.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


 

Cvičení pro těhotné

cviceni-pro-tehotne.jpg

Cvičení bývá velmi přínosné v běžném životě. Zvláště pak v těhotenství může pomoci od různých potíží, jako jsou bolesti zad, bolesti kyčlí, otoky končetin a také napomůže správnému držení těla, které je zejména v těhotenství velmi důležité. V neposlední řadě těhotenské cvičení složí jako výborná příprava na porod - odbourává stres, a zabraňuje vzniku těhotenské cukrovky.

Cvičitelka: Mgr. Šárka Rajtorová


 

Rekondiční stoly Shapemaster

rekondicni-stoly-shapemaster.jpg

Vytvarujte svoji postavu k dokonalosti, zbavte se nevzhledných tukových polštářků a odstraňte celulitidu pomocí 7 rekondičních stolů Shapemaster řízených počítačem.

Cvičení je vhodné pro ty, kteří:
◾chtějí zpevnit a zeštíhlit svou postavu v krátkém čase
◾chtějí zlepšit si svůj zdravotní stav
◾chtějí odstranit celulitidu
◾mají potíže s artritidou (klouby budou pohyblivější a svaly se posílí)
◾při bolestech v zádech (krční a bederní páteř)
◾pro astmatičky, při poruchách srdce a krevního oběhu, při křečových žilách, vodnatosti
◾mají potíže s nadváhou

Cvičitelka: PhDr. Gabriela Firstová, Dagmar Kuncová, Iryna Voytash

 

 


Jemná jóga

 

petra-prokesova.jpg

 

Jemné cvičení vychází z hathajógy a je vhodné pro úplné začátečníky či mírně pokročilé praktikanty každého věku. Cvičíme v klidném, pomalém tempu, každý respektuje potřeby vlastního těla. Lekce začíná krátkým úvodním zklidněním, následují dechová cvičení, zahřátí a průpravná cvičení. Poté se věnujeme jednotlivým pozicím (ásanám). Lekce je vždy zakončena relaxací. Pokud se nám při lekcích podaří soustředit pozornost do svého nitra, jóga nás dovede nejen ke zdravějšímu tělu, ale také ke klidné a vyrovnané mysli.

Z lekce odcházíme zrelaxovaní a s novou dávkou energie.

 

Cvičitelka: Mgr. Petra Prokešová


Meditace

pavla-sakarova.jpg

Slovo meditace pochází z latinského "meditatio", které znamená rozjímání. Meditování jsou různé techniky, které vedou k prohlubování soustředění. Při meditacích se věnujeme dechovým cvičením na vedení světla v představě, meditaci se zvuky Ham a Óm, meditaci na pozorování dechu, bezpředmětné meditaci a dalším.

Cvičitelka: Mgr. Pavla Sakařová


Fyziocvičení

pavla-sakarova.jpg

Dovolila jsem si vás v Centru zdravého cvičení na Zbraslavi pozvat na sestavu cvičení, která se skládá z těch nejzajímavějších a nejdůležitějších cviků, se kterými jsem se v rámci své praxe potkala. Cvičení obecně zlepšuje funkci svalové kontroly, dýchání, flexibiltu těla a koordinaci pohybů. Zaměřuje se na aktivaci hlubokých svalových skupin trupu, břicha, zad a dna pánevního.

Fyziocvičení je kombinace cvičení s vlastní vahou těla v různých polohách, cvičení s pružnými tahy, dále využívám znalosti senzomotorické stimulace pro facilitaci posturálního systému při cvičení na labilních plochách, overbalech, gymbalech a také prvky jógy a základních asán Hatha jógy.

CvičitelkaMgr. Pavla Sakařová